پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:39 - 1400/06/08

اعتراض به مسئولان شهری ادامه دارد/استمرار معوقات کارگران شهرداری امیدیه

کارگر آنلاین | برخی منابع کارگری در شهرداری امیدیه از گسترده شدن اعتراضات صنفی کارگران این نهاد عمومی در سومین روز خبر می‌دهند.

 

برخی منابع کارگری در شهرداری امیدیه از گسترده شدن اعتراضات صنفی کارگران این نهاد عمومی در سومین روز خبر می‌دهند.

 کارگران شهرداری امیدیه گفتند: امروز ۸ شهریور ماه اعتراض صنفی کارگران واحد خدمات و فضای سبز شهرداری امیدیه با همراهی کارگران موتوری، آتش نشانی و سایر همکاران گسترده‌تر شد.به گفته یکی از کارگران؛ تشدید اعتراضات کارگری در حالی از روز شنبه (۶ شهریور ماه) ادامه دارد که پیش از این بیش از ۳۰ نفر از کارگران واحد فضای سبز مقابل ساختمان فرمانداری دست به اعتراض صنفی زده بودند اما نتیجه‌ای دربرنداشت.

طی دو شب گذشته نیز حدود ۱۰۰ نفر از کارگران واحد خدماتی دست از کار کشیده و در محدوده محل کار خود شبانه دست به اعتراض صنفی زدند. صبح امروز نیز همکاران ما در واحدهای موتوری و آتش‌نشانی در جمع ما حاضر شده و مارا همراهی کردند.

کارگران معترض در ادامه با بیان اینکه کارگران خواستار دریافت مطالبات صنفی خود هستند، افزودند: اگر حداقل بخشی از ۴ ماه معوقات مزدی آن‌ها به صورت کامل پرداخت شود، دلیلی برای استمرار این اعتراض صنفی وجود ندارد.کارگران شهرداری امیدیه تاکید کردند: تمام مشکلات ما سنگ‌اندازی سه نفر از اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار جدید هستند. آن‌ها به دلایلی که ما از آن بی‌اطلاعیم از حضور در جلسات انتخاب شهردار خودداری می‌کنند. همچنین عدم حضور این سه عضو شورای شهر در جلسات شورای شهر بهانه‌ای شده تا شرکت نفت از پرداخت عوارض آلایندگی شهر به شهرداری خودداری کند.کارگران معترض همچنین مدعی شدند؛ عملکرد شهردار فعلی که چندین سال سکان دار شهر امیدیه است، رضایت‌بخش نیست و ما کارگران هر ماه مطالبات خود را سه تا چهار ماه با تاخیر دریافت کرده‌ایم.کارگران معترض شهرداری امیدیه با بیان اینکه مسئولانی که توانایی مدیریت شهر را ندارند باید به خاطر منافع عموم مردم خودخواسته کنار بروند نه با فشار کارگران، در پایان گفتند: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار داریم هرچه سریعتر به مشکلات شهرداری امیدیه ورود کنند تا در نتیجه آن مشکلات شهر و در کنار آن کارگران خاتمه پیدا کند. 

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین